Legevakt Vest
case
Visuell identitet, sosiale medier og annonser
OPPGAVEN
Legevakt Vest er et privat legesenter på Ullern i Oslo. I tillegg til at de har legevakt som holder åpent 365 dager i året, har de fastlegesenter, legespesialister, psykolog, muskel- og skjelettavdeling, estetisk senter og godkjent bedriftshelsetjeneste.
Legevakt Vest ønsket å profesjonalisere uttrykket sitt til å bli helhetlig, moderne og stilrent. De ville fornye ulike maler og uttrykk i sosiale medier. Samtidig ønsket de seg et fast byrå som tar seg av sosiale medier og annonsering.
PROSESSEN
Vi startet med å utvikle den visuelle identiteten, og satte sammen en fargepalett som gjenspeiler Legevakt Vest sin identitet og verdier. Fargene assosieres blant annet med eleganse, profesjonalitet, styrke, helse og pålitelighet, samtidig som det appellerer til målgruppene. Fontene vi valgte er moderne, rene og lettleste.
Fargepaletten og fontene er nå gjennomgående i de ulike malene og i uttrykket på sosiale medier.
Vi har laget en plan og strategi for organisk innhold og annonser i sosiale medier og på Google. Dette arbeidet er nå satt ut i livet. Vi arbeider kontinuerlig med annonsering og synlighet på nett for Legevakt Vest.
RESULTAT
Legevakt Vest har nå en tydelig rød tråd som går igjen i all kontakt med deres kunder. Denne helheten bidrar til økt merkekjennskap og merkegjenkjennelse hos forbrukere, og gir Legevakt Vest en tydeligere og sterkere posisjon i markedet.
Organisk innhold og annonser i sosiale medier og på Google bidrar til at Legevakt Vest nå er mer synlige på nett for relevante målgrupper.
Vi gleder oss til å jobbe videre med Legevakt Vest.
Se referanse fra dette og andre prosjekter her
Trenger du hjelp til å komme i gang med sosiale medier eller ta kontoene dine til nye høyder?
Vi hjelper deg gjerne!
Visuell identitet, sosiale medier og annonser
OPPGAVEN
Legevakt Vest er et privat legesenter på Ullern i Oslo. I tillegg til at de har legevakt som holder åpent 365 dager i året, har de fastlegesenter, legespesialister, psykolog, muskel- og skjelettavdeling, estetisk senter og godkjent bedriftshelsetjeneste.
Legevakt Vest ønsket å profesjonalisere uttrykket sitt til å bli helhetlig, moderne og stilrent. De ville fornye ulike maler og uttrykk i sosiale medier. Samtidig ønsket de seg et fast byrå som tar seg av sosiale medier og annonsering.
PROSESSEN
Vi startet med å utvikle den visuelle identiteten, og satte sammen en fargepalett som gjenspeiler Legevakt Vest sin identitet og verdier. Fargene assosieres blant annet med eleganse, profesjonalitet, styrke, helse og pålitelighet, samtidig som det appellerer til målgruppene. Fontene vi valgte er moderne, rene og lettleste.
Fargepaletten og fontene er nå gjennomgående i de ulike malene og i uttrykket på sosiale medier.
Vi har laget en plan og strategi for organisk innhold og annonser i sosiale medier og på Google. Dette arbeidet er nå satt ut i livet. Vi arbeider kontinuerlig med annonsering og synlighet på nett for Legevakt Vest.
RESULTAT
Legevakt Vest har nå en tydelig rød tråd som går igjen i all kontakt med deres kunder. Denne helheten bidrar til økt merkekjennskap og merkegjenkjennelse hos forbrukere, og gir Legevakt Vest en tydeligere og sterkere posisjon i markedet.
Organisk innhold og annonser i sosiale medier og på Google bidrar til at Legevakt Vest nå er mer synlige på nett for relevante målgrupper.
Vi gleder oss til å jobbe videre med Legevakt Vest.
Se referanse fra dette og andre prosjekter her
Trenger din bedrift en mer tydelig identitet og rød tråd, eller hjelp med sosiale medier og annonsering?
Vi hjelper deg gjerne!