fbpx

Annonsering på Google og Facebook

case

Annonsering på Google og Facebook

case

God effekt av dagsaktuell annonsering for Legevakt Vest

Da Legevakt Vest skulle trå til som privat aktør og tilby koronatesting til befolkningen i Oslo og omegn tok de kontakt med oss i Meraki Marketing. Målet var å få ut budskapet raskt og på riktig måte.

Meraki Marketing

– Her var det viktig å holde tungen rett i munn. Når det gjelder legetjenester vet vi at det er viktig å legge frem budskapet på rett måte. Det er avgjørende å ikke skape unødig frykt, oppfordre til mer legebesøk enn nødvendig og ikke utnytte krisen verden befinner seg i, forteller Helene i Meraki Marketing.  

Godt og målbevisst samarbeid

Samarbeidet mellom Legevakt Vest og Meraki Marketing går tilbake til våren 2019. Da så legesenteret behovet for å synes bedre på nett og nå ut til flere mennesker. Siden den gang har vi i Meraki stått for digital markedsføring og kommunikasjon for Legevakt Vest. 

– De er flinke, kreative, pålitelige – og alltid vennlige og blide. Legevakt Vest er kjempefornøyd med deres tjenester, forteller Kari Eidjar, eier og daglig leder på Legevakt Vest.

Kari Eidjar Legevakt Vest

Stor pågang

Google og Facebook var naturlige kanaler å velge for å nå ut med tilbudet. På Google treffer vi de som allerede er på jakt etter å koronateste seg, mens på Facebook får vi informert om at Legevakt Vest tilbyr dette som et alternativ til offentlig testing. Nå ringer telefonen i ett kjør og innboksen plinger som bare det på legesenteret. Dette går med andre ord så det suser. 

Det har vært viktig å få frem i annonsene at Legevakt Vest er et privat legesenter, at de tilbyr trygg og ren testing i tråd med anbefalinger fra Folkehelseinstituttet. Dette er et fint alternativ for de som ønsker å få testet seg raskt. 

Svært mange klikker seg inn fra annonsene og bestiller tid, både fra Google og i sosiale medier. Allerede første dagen var ROAS (Return on Ads Spend) på hele 3000%. Det er bra det! 

– Vi ser helt tydelig at disse annonsene gir ønsket effekt, og vi ser fram til å fortsette det gode markedsføringssamarbeidet.
Kari Eidjar, eier og daglig leder på Legevakt Vest.

Vi i Meraki Marketing er alltid klare for nye oppdrag og utfordringer.
Trenger du markedsføringshjelp? Ikke nøl med å ta kontakt!

God effekt av dagsaktuell annonsering for Legevakt Vest

Da Legevakt Vest skulle trå til som privat aktør og tilby koronatesting til befolkningen i Oslo og omegn tok de kontakt med oss i Meraki Marketing. Målet var å få ut budskapet raskt og på riktig måte.

Meraki Marketing

– Her var det viktig å holde tungen rett i munn. Når det gjelder legetjenester vet vi at det er viktig å legge frem budskapet på rett måte. Det er avgjørende å ikke skape unødig frykt, oppfordre til mer legebesøk enn nødvendig og ikke utnytte krisen verden befinner seg i, forteller Helene i Meraki Marketing.  

Godt og målbevisst samarbeid

Samarbeidet mellom Legevakt Vest og Meraki Marketing går tilbake til våren 2019. Da så legesenteret behovet for å synes bedre på nett og nå ut til flere mennesker. Siden den gang har vi i Meraki stått for digital markedsføring og kommunikasjon for Legevakt Vest. 

– De er flinke, kreative, pålitelige – og alltid vennlige og blide. Legevakt Vest er kjempefornøyd med deres tjenester, forteller Kari Eidjar, eier og daglig leder på Legevakt Vest.

Kari Eidjar Legevakt Vest

Stor pågang

Google og Facebook var naturlige kanaler å velge for å nå ut med tilbudet. På Google treffer vi de som allerede er på jakt etter å koronateste seg, mens på Facebook får vi informert om at Legevakt Vest tilbyr dette som et alternativ til offentlig testing. Nå ringer telefonen i ett kjør og innboksen plinger som bare det på legesenteret. Dette går med andre ord så det suser. 

Det har vært viktig å få frem i annonsene at Legevakt Vest er et privat legesenter, at de tilbyr trygg og ren testing i tråd med anbefalinger fra Folkehelseinstituttet. Dette er et fint alternativ for de som ønsker å få testet seg raskt. 

Svært mange klikker seg inn fra annonsene og bestiller tid, både fra Google og i sosiale medier. Allerede første dagen var ROAS (Return on Ads Spend) på hele 3000%. Det er bra det! 

– Vi ser helt tydelig at disse annonsene gir ønsket effekt, og vi ser fram til å fortsette det gode markedsføringssamarbeidet.
Kari Eidjar, eier og daglig leder på Legevakt Vest.

Vi i Meraki Marketing er alltid klare for nye oppdrag og utfordringer. Trenger du markedsføringshjelp? Ta kontakt.

Lukk Meny