Tustna Kafe og Landhandel
case
Design av logo
OPPGAVEN
Våren 2019 tikket det inn en direktemelding på Instagram fra en liten bedrift i Møre og Romsdal. Det var Tustna Kafe og Landhandel som ønsket å fornye logoen sin. De ønsket en logo som representerer dem, og som gjenspeiler fokuset de har på bl.a. gjenbruk, miljøvennlig emballasje, matsvinn og økologiske produkter.
PROSESSEN
Logoen er designet i tråd med en ny fargepalett vi satt sammen. Sammensetningen av fargene er basert på Tustna Kafe og Landhandel sitt fokusområde og deres identitet. Logoen er stilren, lett gjenkjennelig og gir assosiasjoner til bærekraft og det naturlige.
RESULTAT
Tustna Kafe og Landhandel har nå en logo som gjenspeiler deres fokus, og som binder hele merkevaren deres.
Trenger du hjelp til å designe eller fornye logo?
Vi hjelper deg gjerne!
Design av logo
OPPGAVEN
Våren 2019 tikket det inn en direktemelding på Instagram fra en liten bedrift i Møre og Romsdal. Det var Tustna Kafe og Landhandel som ønsket å fornye logoen sin. De ønsket en logo som representerer dem, og som gjenspeiler fokuset de har på bl.a. gjenbruk, miljøvennlig emballasje, matsvinn og økologiske produkter.
PROSESSEN
Logoen er designet i tråd med en ny fargepalett vi satt sammen. Sammensetningen av fargene er basert på Tustna Kafe og Landhandel sitt fokusområde og deres identitet. Logoen er stilren, lett gjenkjennelig og gir assosiasjoner til bærekraft og det naturlige.
RESULTAT
Tustna Kafe og Landhandel har nå en logo som gjenspeiler deres fokus, og som binder hele merkevaren deres.
Se referanse fra dette og andre prosjekter her
Trenger du hjelp til å designe eller fornye logo?
Vi hjelper deg gjerne!